tag:blogger.com,1999:blog-6281189760429701687.post8779961774151729053..comments2023-11-02T14:17:24.672+01:00Comments on Birthe loves fashion: KATE MOSS FOR TOPSHOPwe love fashionhttp://www.blogger.com/profile/07299424656424817610noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6281189760429701687.post-84451068754943512422007-04-18T13:26:00.000+01:002007-04-18T13:26:00.000+01:00Ja klart det er jo kun cross branding og pengar de...Ja klart det er jo kun cross branding og pengar det dreiar seg om (det er jo heile forutsetninga for slike samarbeid), men det er synd at kjendis status skal stå i sentrum heller enn kvalitet på kleda (var det eg ville formidle), og som regel biter jo folk på. <BR/>Når det er sagt synes eg også at H&M+Viktor & Rolf var kjedeleg, så det finnast eksempel på at designer/kjede-samarbeid ikkje alltid funkar heller (og det finnast eksempel på at det kan funke, feks Y3 (Adidas + Yoji Yamamoto og Umbro by Kim Jones)).we love fashionhttps://www.blogger.com/profile/07299424656424817610noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6281189760429701687.post-54812071600062582642007-04-18T10:30:00.000+01:002007-04-18T10:30:00.000+01:00Den ene hvite kjolen med asymetriske skuldre va li...Den ene hvite kjolen med asymetriske skuldre va litt arti. Ellers må eg si at eg likte den hvite singleten (nippy nippy action hoho). Ellers kjedelig. Enig m commenten over. Dette handler om peng, ikkje sjel og skaperglede.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6281189760429701687.post-52172211143607557482007-04-18T09:23:00.000+01:002007-04-18T09:23:00.000+01:00Denne trenden handler ikke om mote og kvalitet. De...Denne trenden handler ikke om mote og kvalitet. Den handler om å blåse opp kjendisers ego enda mer, få dem til å tro at de er rennessansemennesker. For kjedene handler det om merkevarebygging, å kunne knytte til seg kule folk og få litt boost på imaget. Intet mer. U see?Anonymousnoreply@blogger.com