Thursday, February 22, 2007

BJORKS SNEAKERS

Hugsar du desse utrulige joggeskoa til Bjørk? Bjørk var ein av dei første eg kan hugse som gjekk med high tech joggesko til kjolar, skjørt o.l. Veldig inspirerande då og veldig inspirerande no, eg skal vere den første til å kjøpe slike sko om eg kjem over dei. Bjørk er mildt sagt avantgarde i klesveien og pushar grensene. Svanekjolen, treng eg sei meir? Eg synes egentlig at den er veldig fin og gøy, men heilt klart ikkje den mest konforme kjolen, men ingenting er konformt med denne dama. Slenger med litt fleire klassiske bilder her. Rykta seier at eit nytt album er på veg: eg gler meg!

Do you remember these incredible sneakers? Bjork was one of the first to wear high tech sneakers with dresses, skirts and so on. Very inspiring then and now, I will be the first to buy these shoes if I can get hold of them. It is safe to say that Bjork is avantgarde in her style, and she is always pushing the limits. The svan-dress, need I say more? I actually think that dress is quite nice and funny, but definently not the most conform of course. But then again, nothing is conform with this woman. Some classic pics here as well. Looking foreward to the new album!





2 comments:

a said...

Ikke de sneakerne fra Reebok? Tror de var i salg ivertfall hos soleservice for to år siden. Med sånn skruknått? Megafreshe!

we love fashion said...

ja eg er ikkje sikker, Reebok høyres ganske logisk ut. Eg har også tenkt på Puma sin Pump-modell, men Reebok hadde også sånn skuknott. Kanskje dei finnast i Tokyo!!!!!????