Wednesday, July 4, 2007

CLEANING OUT MY CLOSET

Some of my favourite clothes that I have stored, and some that I just can not give or throw away. My fashion memory lane.
Three big black trashbags stuffed with clothes on its way to Fretex (salvation army)!




I almost cried over these jeans!


Duffer-hood. Essential.


All time favourite: glitter knit from Filippa K.


80s college from Whyred cirka 2001.


Gorgous Filippa K knit!


Logo-all-over-print from Acne in 2002.


My favourite Duffer-tee.


DKNY Jeans shirt.


Marimekko-stripes!


Early Acne-sweater.


DKNY knittet top, bought for the 2000 new years eve!


Evisu jeans customized to a skirt.


So fake and so nice.



Custo Barcelona: a keeper.


Paul Frank! LOL!



When people said Action Jeans instead of Acne Jeans.

7 comments:

Anonymous said...

Jeg husket alle de klærne! :)Ble mimring for meg også det der! Men mine duffer hoods er helt utslitt, duffer tskjorten også, action t-skjorten er vekk (pluss sikkert kjøpt i en veldig liten str som vanlig those days). Og den glittergenseren fra Filippa K tenkte jeg faktisk på i går, at jeg var så lei for at den var utsolgt og at jeg aldri fikk den...snufs. Så fin var den faktisk! Lene

we love fashion said...

ja, problemet er som du veit: storleikane er sinnsjukt små, ser ut som baby str!!! Ellers hadde eg lett brukt fleire av plagga endå:)

Anonymous said...

Jeg har jo faktisk skjorten også! Den bruker jeg av og til, men den er også litt tight, hehe.

Anonymous said...

Gorgous Filippa K knit! er virkelig gorgous! er den også liten?

we love fashion said...

ja desverre! den faktisk str L, men veldig tight i fasongen:(

Anonymous said...

DKNY Jeans shirten er perfekt til hotpantsa mine ennå. hehe

Silje said...

Tippa nokon på fretex får gjordt seg eit scoop!