Sunday, March 11, 2007

BLA BLA BLA MORE SHOPPING

Secondhand tee

Secondhand tee

Big bag from KTZ (Faline)


Eg er klar over at det ikkje alltid er så gøy å lese om absolutt alt eg har kjøpt her, men eg må berre få det ut likevel! I dag har eg óg kjøpt ein shorts frå Bernhard Willhelm som eg ikkje har tatt bilde av, skal kome tilbake til den seinare.
Fann forresten Jeremy Scott i dag
(på Factory og Faline, veldig bra butikka!) men det vart ingen handel.

I am aware that it is not always fun to read about everything I have bought, but I just have to let it out! Today I have also bought
an shorts by Bernhard Willhelm but I have not a picture of it. I will come back to it later.
Found Jeremy Scott btw (at Factory and Faline, very nice shops!) but I did not buy any.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg synes det er kjempemorsomt å lese om alt du har kjøpt! Masse fine oppdateringer og masse digg stuff du har handlet!