Wednesday, March 21, 2007

M BY MADONNA






I morga, 22. mars, er det klart for M by Madonna på H&M. Kolleksjonen blir lagt ut for salg både i butikk og online på hm.com/no.
Men korleis er kolleksjonen då? Veldig tam, spør du meg. Sjølv om eg er sinnsjukt Madonna-fan, får eg veldig skomaker bli ved din lest-vibbar av dette. Stramme skjorter, feminine kjolar, vide midjebelter (er ikkje det litt 2003 egentlig?) og ei skinnjakke som er mistenkelig lik ei eg kjøpte på H&M for ein del år sidan (den korte med strikk i livet og armar).
Det heile blir rett og slett litt for enkelt synest eg. Eg ser for meg prosessen: "la oss lage litt klede, litt kjolar, litt skjorter og så lagar vi ei artig løysing i ryggen her...." Forstår du kva eg meinar? Nei la klesdesignera drive med klesdesign og så kan popstjerner konsentrere seg om å vere popstjerner.
Kva synes du? Vil du kjøpe frå Madonna sin kolleksjon?

Tomorrow on the 22. of march, M by Madonna will be released at H&M. But how is the collection? Not good, if you ask me. Even though I am a huge Madonna-fan, I think Madonna should consentrate on what she is good at: music (and dancing). Tight shirts, feminin dresses, belts (isnt that so 2003?) and a leather jacket very similar to one I boutht at H&M many years ago (the short black one). The whole collection seems a bit to occational and easy for my taste.
Let the designers make clothes and the popstar continue to be a popstar. What do you think? Will you buy from this collection?

No comments: