Friday, June 1, 2007

LOOOOOOOOL!


Har kjøpt nylonbukse for første gang i mitt liv, og det er faktisk første gang eg er eigar av eit Only-plagg (buksa er kjøpt på Fretex vel å merke, mykje Only der faktisk). Grunnen til at eg gjorde dette litt uventa kjøpet var rett og slett at eg såg ein eller annan plass (blad eller nettet, finner det ikkje no) ei jente med tights og ei laus opprulla bukse over. Fresht. So no skal eg teste det.
Likar óg at den har en ganske sterk gulfarge. Ser for meg at tights+nylonbukse+oversized kvit tee kan bli ganske bra.

I bought my first nylonpant today (and it is Only, my first ever Only item, bought secondhand that is). The reason I bought it was because I saw a girl with tights and a loose rolled up pant over it. Fresht. So now I am gonna test that look.
I also like that it is in strong yellow. I think that tights+nylonpant+oversized white tee could be a hot look.

No comments: