Saturday, June 2, 2007

MARIE ANTOINETTE




Såg filmen i går (går aldri på kino) og eg likte den veldig godt. Den er super estetisk (lik alle Sofia Coppola-filmane) og er som danderte rosa småkaker av ein film (LOL, tok du den?).
Men, det som var gøy var at i første halvdel av filmen, i ei skoprøve session ligger der eit par lyseblå Chucks frå Converse på golvet, saman med mange gamle satengsko. GØY!
Filmmusikken er óg kjempebra, har hatt albumet ei stund. I like.
Og du må sjå filmen!

I finally saw this movie last night (I never go to the cinema) and I really liked it. It is super estetic (like all films by Sofia Coppola) and is a sweet candy floss of a movie (did you get it?).
Anyway, what was funny was that in the first half of the movie there is a trying on shoe-scene and in the middle of all the sateng shoes lies a pair of skyblue Chucks by Converse.
FUN!
The soundtrack is also great!
And you have to see the movie!

4 comments:

Rannveig Lohne said...

morsomt. vi så også denne filmen i går- er helt enig med deg.

Anonymous said...

Hm kanskje jeg må se den i kveld.

Anonymous said...

musikken er morro nok, men syns faktisk akkurat det med plasseringen av chucks og bruken av guilty pleasure musikk ble litt krampeaktig i forhold til at det var så tydelig at filmen var rettet mot det ˙alternative˙ publikum...yeahyeah

we love fashion said...

forstår veldig godt kva du meinar, men eg likte det eg. Først og fremst fordi musikken i filmen er veldig bra, og det med chucks er jo vittig då! Coppola er jo ein "alternativ" regissør så eg synes det er greit at dette kjem fram i filmane hennar, eg synes det er litt det som gjer filmane hennar så bra!