Wednesday, June 27, 2007

YESTERDAY IS OLD NEWS


Einaste grunnen til at eg postar bildet av gårsdagens antrekk er fordi kleda eg har på er ganske gamle. Buksa er faktisk mi gamle 501 som eg kjøpte for 14 år sidan!!!! Den har fylgt meg i tjukt og tynt, for å seie det slik. I love it!
Toppen er frå Acne og cirka 2,5 år gammal. Den var veldig oversized då eg kjøpte den og er fin no med store armholer.

The only reason I am posting this picture of yesterdays outfit is because the clothes I wear are quite old. The jeans are my old and very own Levis 501 which I bought 14 years ago. It has followed me almost half my life. I love it!
The top is from Acne and is cirka 2,5 years old. It was very oversized when I bought it and it has big armholes which is very now.

2 comments:

Anonymous said...

Skulle ønkse jeg tok vare på mine gamle 501. Ble desverre kastet.

Anonymous said...

Jeg også. Hadde blå slik som du, og den helt lyse...eller kanskje det var 555 modellen som var helt lys.