Tuesday, February 6, 2007

FRETEX & BASIC STUFF






Hadde bil tilgjengeleg i dag og veldig på impuls vart det Fretex i Åsane, for min del den Fretex med størst og best utvalg. Kika blant anna på ei gullfarga parkas-aktig jakke, men bestemte meg for å vere Tokyo-streng og lot den ligge. Derimot slapp denne collegegensaren med New York-trykk på (75 kr) og det stripa bomullskjerfet (35 kr) gjennom nålauget.
Tokyo sparinga mi holdt ikkje lenge for plutseleg fann eg masse basics på Pepper, men eg reiser no ikkje til Tokyo for å kjøpe basics heller så det får gå.
To Cheap Monday-tees (200,- pr stk) i veldig mjukt stoff og litt stor rund hals (beige og svart, kan meir enn å lage smale jeans gitt), The Summer Shirt frå American Apparel (230 kr) i kvit med stor v-hals + to vanlige basic tees frå AA (200,- pr stk), deriblant ei Sustainable Edition som er AA si økologiske linje. I like!

Went to Fretex (charity shop) today and was just about to buy a parkas-ish jacket in gold, but I decided I had to save for Tokyo. However I bought this college sweater with New York print and this stripy jersey scarf .
My Tokyo-saving did not last that long though, cause suddenly I found lots of basic stuff at Pepper. Two Cheap Monday tees in soft jersey with r-neck (beige and black), The Summer Shirt from American Apparel in white with big v-neck + two basic tees from AA, one of them from the Suistainable Edition wich is AA`s eco line. I like!

1 comment:

Anonymous said...

Kor mykje skal du have førr den new york gensaren? eg skulle berre verte litt tidligare ute! Helveite!