Monday, February 19, 2007

MARC BY MARC JACOBS

Marc Jacobs flytta New York og dens era til London for ein kveld og viste aw 07 i samband med opninga av Marc Jacobs-butikk i Mount Street, Mayfair og sjølvsagt London Fashion Week. Eg har alltid likt Marc Jacobs, og spesielt underkolleksjonen Marc By Marc Jacobs utrulig godt. Eg er derimot litt usikker på på førsteinntrykket eg får av denne kolleksjonen, sjølv om ein ser mange viktige tendensar her som tweed, ull, sølv/metallik, strømpebukser, lag på lag og silke. Kolleksjonen blir litt for klassisk og feminin for min smak. Vad tycks?

Marc Jacobs moved his New York and its era to London for one night and showed his aw 07 collection regarding the opening of Marc Jacobs store on Mount Street, Mayfair. I have always loved Marc Jacobs, and especially his underline Marc by Marc Jacobs. However this particulary collection is not amongst my favourites by first impression, even though there are important tendensies like wool, tweed, stockings, silver/metallic, layering and silk. The collections are a bit too classic and feminin in my opinion. What do you think?






3 comments:

a said...

Ja enig. What the f lissom? Nerd is way better than L.A trash... Leste ett intervju der han sa at han likte best folk som ikke prøvde å kle seg. Altså natural look og den ekstra hud greien har går med, er ikke særlig naturlig. Nei gi meg heller Nerden tilbake. Jeg mener i Revenge of the nerds filmene er det alltid nerdene som vinner. Får håpe den skjer i denne "filmen" og ;)

we love fashion said...

Ja sant! Marc har alltid vore motpolen til dei andre glossy og superstæsja designarane og tatt imot hyllesten i sin nerdy look og Stan Smith sko. Vi får håpe på happy ending!

a said...

Are you ready for this? Kom på at jeg så den nye looken hans på cafe.se og. Check it out

http://www.cafe.se/
?id=3188&threadid=15742

Scary...