Monday, February 26, 2007

OLDIE BUT GOLDIE!

Medan eg såg gjennom alle Oscar-kjolane (galla-pynting er virkelig ikkje min greie), synes eg at den som strålte mest var Helen Mirren (som forøvrig fikk Oscar for sin rolle i "The Queen"). Ho viser at ein kan sjå fantastisk ut sjølv om alderdomen synast. Kanskje er det nettopp dét som er så bra: at ho ser naturlig og fresh ut sjølv om ho har rynker.
Plastisk kirurgi er ekstremt overvurdert spør du meg.
Såg også "The devil wears Prada" i går og Meryl Streep (som også var nominert til Oscar i denne filmen) ser virkelig bra ut sjølv om rollefiguren er eit karrieremonster. Ho også beviser at ein kan vere fresh sjølv om aldersklokka tikkar.

While I was looking through the Oscar-dresses (galla-dressing is really not my thing), I thought that the star who sparkled the most was Helen Mirren (who got an Oscar for her role in "The Queen"). You can look fantastic even though your age is visible, and maybe that is it: thats she looks naturly and fresh despite her wrinckles.
Plastic surgery is so overestimated if you ask me.
I also saw "The devil wears Prada" last night and Meryl Streep looks great , even if her character is a careermonster. She also
proves that you can get older and still look fresh.

Helen Mirren

Meryl Streep

2 comments:

Anonymous said...

"Plastisk kirurgi er ekstremt overvurdert spør du meg."

Kødder ´u eller?

we love fashion said...

Hi hi, nei. Gjer du?