Sunday, February 4, 2007

SCARVES ALOUD!






Sjal er det nye svart eller hur? Store og små sjal eller skjerf, mønster, fargar: det er berre å velge sin favoritt. For min del har eg hatt American Apparel sheer jersey scarf rundt halsen konstant i 1 år. Sjalet gir ein ekstra egde til det enklaste antrekk. Kva er eigentleg freshare enn jeans, t-skjorte og gråmelert sjal? Henrik Vibskov var ein av dei som starta sjal-crazen med sine fantastiske Pig pattern-sjal, eg likar også godt desse sjala med trekant detaljar. Pepper får inn Henrik Vibskov, og klart kjem sjala også!
Prøv gjerne fleire skjerf (for eksempel to eller tre stykk i forskjellige fargar) eller fest endane med ei nål, buttons eller brosje. American Apparel-sjala er også fine å knyte som sløyfe. Fin detalj til ein enkel look!
Her sportar Rannveig, Andreas og Daniel fresh sjal-look.


Scarf is the new black or what? Big, pattern, colors: you just have to find your favourite. My favourite is the American Apparel sheer jersey scarf which I have used constantly for 1 year now. The scarf gives an extra egde to a simple outfit. What is really more fresh than a jeans, tee shirt and a grey melange scarf? Henrik Vibskov started the scarf-craze with his fantastic Pig Pattern scarf, I also like the one with the triangle details.
Try several scarves (for instance two or three in different colors) or attach with a pin, button or broche. Nice detail for a simple look. In the pictures you see Rannveig, Andreas and Daniel in nice scarves!

2 comments:

Anonymous said...

GRATULERE MED NYE BLOGGEN DIN!!! ;) Den er kjempebra!!! jeg liker den iallefall kjempegodt og den er blitt flytta øverst i min norske blogger bokmerket!! :) Gleder meg til å følge med på den. Klem Monica

Anonymous said...

digger han der daniel-fyren asså. hot stuff baby toniiiiiiight!