Wednesday, February 7, 2007

RAVE ALARM!







Topshop er ikkje uventa på rave-køyret: fluoriserande fargar, oversized hoods, tights. Det är det som är stilen.
Eg er litt usikker på kor lenge rave greia vil halde seg, hypen har begynt å bli mainstream (IIK!) allereide og det går sjølvsagt ikkje. Men så lenge hypen gir oss oversized gråmelerte hoods så er det heilt supert for meg! Så får ein heller bruke neoen effektane med måte. Alle bilda er frå topshop.co.uk.

Topshop goes rave with flurocent colors, oversized hoods and tights. That is the look.
I wonder how long this rave hype will last, espescially since it has become kind of mainstream already (OMG!). As long as the hype gives us oversized grey melange hoods it is ok by me! I guess I just have to be careful with the neon effects.
Pictures from topshop.co.uk

1 comment:

Anonymous said...

Omfg! Eg elskjer den ravegensaren! Den vil eg liggje med! Og tenk om eg hadde kjøyrt dei gule tightsa! Da hadde eg fått alle daman!
Uanseit, eg tykjar du er meget flinksam å velgje ut klede!