Friday, May 18, 2007

BUFFALO STANCE




The Cobra Snake har vore i Tokyo saman med Jeremy Scott. Fikk veldig lyst å reise tilbake , men det blir nok ikkje med det fyrste. Eine partyet på The Cobra Snake er faktisk frå denne skyskraparen. Uansett så var det skoa eg ville vise her. Eg har lenge venta på 90-tals revivalen som har fått ein kickstart med (new)rave-revivalen vi har sett det siste året. Og Buffalo høyrer med. Love it or hate it.
Mine Buffalo-sko står i kjellaren og eg er sikker på dei vil bli tatt fram innan eit par år. Ganske sikker.

The Cobra Snake has toured Tokyo with Jeremy Scott. I really wanted to go back when I saw these pictures, but no can do now. One of the party is actually from this skyscraper. Anyway, it was these Buffalo-shoes I wanted to show you. I have been waiting for the 90s revival for a long time and it seems like the (new)rave-revial has kickstarted it.
And then you need Buffalo. Love it or hate it. Mine is stored in the basement and I am sure I will wear them within a couple of years. Quite sure.

4 comments:

Anonymous said...

Jeg har også mine stående i kjelleren hjemme. Forløbig vil jeg ikke engang tenke på det. Haha. :)

andy hotpants said...

http://2depressed2getdressed.blogspot.com/

dette har vi allerede diskutert birthe!!!

Unknown said...

word

Anonymous said...

Buffalo rox!! Get used to it (again) ha ha