Sunday, May 13, 2007

THE PARTY ISSUE!












7 comments:

telle said...

Puppets! Puppets! Master of puppets is pulling the strings!

karoline f said...

Herregud så schpaa baz.
Fet

Bergenserdue said...

Det er så bra med en Bergensblogg som dette, digger å se kjentfjes i fete antrekk! Jeg tror jeg er pittelitt avhengig.

we love fashion said...

Takk for det! Er mange med god stil i Bergen, så det er bra å få dei fram i lyset:) B

Daniel said...

Mange deilige. Mange SEXUALE.

basso, anette said...

Jeg sier som Marilyn (Manson selvfølgelig);

The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people

hotpants said...

jeg sier som Marilyn (den blonde) : " I have too many fantasies to be a housewife...I guess I am a fantasy"

og faen ikkje stjel white trash junkielooken min telle