Tuesday, May 8, 2007

H&M GLITTER SHOPPING


Var innom H&M i dag (slik eg ofte er) og for første gang på lenge kjøpte eg noko der. Har prøvd å ha ein slags H&M-boikott gåande ei stund (pga produksjonsmåte med barnearbeid og slavekontraktar, dårlege kvalitetar spesielt på materialer og stoff og generell uniform-feeling på kleda).
Men når ein bur i Bergen er H&M eit slags nødvendig onde, det er vanskelig å kome utenom på grunn av manglande alternativ.
Det er typisk meg å like klede der som ingen andre kjøper og som dermed endar på 70 prosent avslag, så eg veit at om eg berre ventar litt så vil ting kome på salg etterkvart.
I dag kjøpte eg ei bukse som eg har sett på lenge (og som eg er sikker på kjem på salg snart, men eg orka ikkje å vente lenger). Den har eit slags leopardmønster og eg trur den vil bli eit fint alternativ til jeans (som eg desperat prøvar å unngå for tida). Ellers kjøpte eg fleire typar knestrømper og tights med glitter, sølv og gullfarga, i tillegg til tights med leopardmønster.
Likar å rufse opp litt med slike tilbehør og køyr gjerne mønster over mønster i mismatch for å få ein cool look!
Knestrømpene vil dessuten bli fine under shorts når veret blir for varmt til å ha tights under.

For the first time in a long time I bought some stuff at H&M today. I have tried to run a H&M boicot for a while (due to child work and slavery contracts, bad quality especially on the material and this uniform feeling on their look- you know everybody is wearing it (so much for individualism).
But living in Bergen it is hard to avoid it completely in lack of alternatives.
I always like the clothes that noone else like and that ends up at 70% discount, so I know if I like something I just wait till it gets on discount.
Today I bought this pant with leopard-pattern (I am sure that it will be on sale soon, but I could not wait anymore). It will be a nice alternative to jeans. I also bought several types of kneestockings and tights in glitter variants like silver and gold. They will be nice to wear under shorts. Also I bought a tights in leopard-pattern, it will be nice to mismatch under other pattern clothes. I think that will be a cool look!

2 comments:

Il grande chef said...

Your blog is very interesting.
Bye bye

we love fashion said...

Thank you very much! Trying to keep up:) B