Monday, May 21, 2007

LOST AND FOUND



Mine kvite Keds har vore sakna i fire veker, før eg fann dei i går i skohylla. Yes! Har leita mykje etter dei og eg trudde eg hadde kontroll på skohylla. Tydelegvis ikkje.
Har på oversized tee kjøpt på plus size butikk i Berlin (str 6 xl), ziphood frå Acne (gutemodell), jeans frå Acne (Hug) og sko frå Keds.

I have been missing my white Keds-shoes for over four weeks, and yesterday I found them in the shoeshelf. Yes! It is out of control. Anyway. Wearing oversized tee (bought at a plus size ztore in Berlin (size 6 xl), ziphood from Acne (for boys), jeans from Acne (Hug) and shoes from Keds.

4 comments:

Anonymous said...

ownage! eg og ve ha hvite keds!

terje.

Anonymous said...

kor e stildagboken`?

we love fashion said...

Har ikkje fått i gang stildagbok denne veka. Dessverre. Men det kjeme meir:)

Anonymous said...

Hyggelig meg at du fant fagskoene igjen!