Sunday, May 20, 2007

THE ORIGINAL SLOGAN QUEEN



Bladde gjennom boka "Fashion- the century of the designer" i går kveld. Mycket bra der, eg kjøpte den for fleire år sidan men blar i den med jamne mellomrom.
Kom over desse bilda av Katharine Hamnett og ho står det respekt av.
T-skjortene ho lage er hot shit den dag i dag, over 20 år etter ho byrja å lage dei. Reedition av t-skjortene kan kjøpast på katharinehamnett.com.
Eg sikra meg Choose Life t-skjorta før jul.
Bildet av ho og Margaret Tatcher er sterkt, og looken er sinnsjukt cool framleis.

I was browsing through the book "Fashion- the century of the designer" last night and I found this picture of Katharine Hamnett with Margaret Tatcher. It is a strong picture and I like it a lot, and her look is so hot shit even today. Reeditions of the tees can be bought at katharinehamnett.com. I got my Choose Life tee before christmas and I love it. Respect to Miss Hamnett.

No comments: