Wednesday, May 23, 2007

OH HAPPY DAY!






Nye varer frå American Apparel på Pepper! Sølvlamé-tights, sølvlamé-sykkelbukse, leotard med djup rygg, t-skjorter, hoods, bager, singlettar, skjerf i nye fargar, collegegensarar, nylontights i fleire fargar og så vidare. Med andre ord: mykje nytt.
Eg fikk sveipa med meg sølvsykkelbukse og blå, lilla og kvit t-skjorte i 3 xlarge. Jippi!

New items from American Apparel arrived to the Bergenshop Pepper today. Silverlamé-tights and bikepant, leotard with scoop back, tees, hoods, bags, tanks, scarfs, collegesweaters, nylon tights and much more.
I boguht the lamé bikepant and purple, blue and white tee in 3 xlarge.

4 comments:

Alisa said...

SERIØST? Leotard og laméleggings? Da er sparingen min over.

we love fashion said...

Heilt seriøst! B:)

Caroline said...

Oh damn. Eg ve te Bergen.

sus said...

fyy nå ble jeg stressa! må på shopping. Nå.