Monday, May 14, 2007

FASHION KID!

Foto: Arne Flatin

Fikk tagga dette bildet av broren til ei veninde av meg på Facebook, og eg må sei det er eit veldig gøy bilde! Her er venindegjengen frå min barndom med Marie, Kristin, Tonje og eg som står til venstre.
Dette er tydelegvis frå mi alle-kle-skal-vere-gule periode, og eg hugsa eg fekk mamma til å farge alt eg hadde gult.
Tidlegare hadde eg hatt ei rosa periode, og på den tida var det vanskeleg å få absolutt ALLE klede i rosa til mykje frustrasjon for både meg (og mamma som måtte prøve å forklare at nokre plagg rett og slett ikkje fanst i rosa).
Uansett: veldig gøy bilde å sjå tilbake på, og eg må sei eg var veldig gjennomført kledd (nesten litt autistisk. LOL).

This picture with me was tagged at Facebook by my friends brother, and I think it is a very fun picture! This is my childhood-friends Marie, Kristin, Tonje and me who is at the left.
This is obviously from my every-clothes-need-to-be-yellow period, and I remembered that I got my mother to dye all my clothes yellow. Earlier I had a pink period, and in those days it was hard to get EVERYTHING in pink.
This was a big frustration to me (and my mother who simply had to explain that not every item were made in pink).
Anyway: a very fun picture and I have to say that my outfit is very thought through (almost autistic. LOL).

No comments: